FAQ ofwel
veelgestelde vragen

Producten

 

Kan ik testers krijgen van bepaalde producten?

Wij hebben er bewust voor gekozen om geen testers op te sturen. Het maken en opsturen van kleine verpakkingen is niet milieuverantwoord.
Uiteraard willen wij je de mogelijkheid geven om producten eerst aan te voelen en op deze manier te testen, hiervoor maak je makkelijk online, telefonisch of per mail een afspraak.

 

Kan ik de producten ook in een winkel kopen?

naturOh heeft momenteel nog geen eigen winkel maar wel een praktijk waar de ontspannende gelaatsverzorgingen doorgaan. Je bent van harte welkom om op afspraak te komen shoppen in onze praktijk.

 

Ik moet betalen voor een persoonlijk advies, klopt dat?

Ja en nee. Wij vragen een kleine bijdrage voor het persoonlijk advies en het testen van producten omdat wij hiervoor een bepaalde tijd reserveren in onze agenda en er geen andere afspraken op dat moment kunnen doorgaan. Wanneer je minstens één product koop wordt het aangerekende bedrag voor het persoonlijk advies in vermindering gebracht zodat dit toch gratis is.
Het telefonisch advies is steeds gratis.

 

Ik ben zwanger of geef borstvoeding, kan ik alle producten gebruiken?

Neen, niet alle producten zijn geschikt voor zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven. Dit hangt af van de essentiële of etherische oliën aanwezig in de producten.
Bij mama to be & newborn mama vind je alle producten die je veilig kan gebruiken tijdens de zwangerschap of borstvoedingsperiode.
Twijfel je aan een product? Neem dan eerst contact met ons op via hi@naturoh.be. Of boek online een persoonlijk of telefonisch advies.

 

Ik heb bepaalde allergieën of een gevoelige huid, zijn alle producten voor mij geschikt?

Neen, niet alle product zijn geschikt voor een gevoelige huid of bij bepaalde allergieën.
Bij elk product vind je een ingrediëntenlijst of INCI-lijst. Wij raden je aan deze eerst na te kijken bij bepaalde allergieën of bij een overgevoelige huid.
Wanneer je een nieuw product koopt, test dit dan eerst op je elleboogplooi alvorens dit aan te brengen op je lichaam of gezicht.
Twijfel je aan een product? Neem dan eerst contact met ons op via hi@naturoh.be. Of boek online een persoonlijk of telefonisch advies.

Bestellingen


Ik heb net mijn bestelling geplaats maar ik ben een product vergeten, wat nu?

Als je dit vrijwel direct merkt plaats dan een tweede bestelling en kies voor ophalen in de winkel. Zo betaal je niet nog eens verzendingskosten. Stuur ons direct een mailtje met de twee bestelnummers zodat wij je tweede bestelling samen kunnen opsturen met de eerste bestelling. 
Er worden geen verzendingskosten terugbetaald.
Merk je dit pas op een later moment? Neem dan eerst met ons contact op, wij kijken dan eerst na of je bestelling al onderweg is naar jou.

 


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk klaar te maken en te verzenden. In normale omstandigheden ontvang je je pakket binnen de 3 a 5 werkdagen.

 


Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Ja hoor, bij het afrekenen kies je voor ophalen op afspraak en wij contacteren je zo snel als mogelijk om je bestelling te komen afhalen.

 


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je je bestelling plaatst, wordt er direct een verzendlabel aangemaakt. Hierdoor kan er niet zomaar geannuleerd worden. Wanneer je je bestelling wenst te annuleren zullen wij geen verzendkosten kunnen terugbetalen. Wanneer je bestelling reeds vertrokken is, is annuleren niet meer mogelijk.

 


Kan ik mijn bestelling of een product retourneren?

Het retourneren van verzorgingsproducten, cosmetica en hydrolaten is niet mogelijk. Alle andere producten kunnen worden geretourneerd binnen de 14 kalenderdagen onder strikte voorwaarden.
De gedetailleerde info betreft het herroepingsrecht en het retourneren van onze producten vind je terug in onze algemene voorwaarden. Of via deze link.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling.

Bij elke bestelling wordt er automatisch een bevestigingsmail verstuurd. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan zeker even je ongewenste mail of spam inbox na. Vind je de mail niet terug, stuur dan even een mailtje naar hi@naturoh.be en we kijken dit graag voor je na.

Registreer je voor onze nieuwsbrief

Registreer je voor onze nieuwsbrief

Benieuwd naar onze nieuwe producten? Geïnteresseerd in onze tips? Lees er alles over in onze nieuwsbrief en schrijf je snel in.

By Kirby Roosens P&H
Laathoflaan 4, 2180 Ekeren
hi@naturoh.be

Benieuwd naar onze nieuwe producten? Geïnteresseerd in onze tips? Lees er alles over in onze nieuwsbrief en schrijf je snel in.

By Kirby Roosens P&H
Laathoflaan 4, 2180 Ekeren
hi@naturoh.be

Benieuwd naar onze nieuwe producten? Geïnteresseerd in onze tips? Lees er alles over in onze nieuwsbrief en schrijf je snel in.

By Kirby Roosens P&H
Laathoflaan 4, 2180 Ekeren
hi@naturoh.be

© 2021 naturOh! | All Rights Reserved | Webdesign by IN.DRUK . Kickstarter for brands

© 2021 naturOh! | All Rights Reserved
Webdesign by IN.DRUK

We gebruiken cookies om je surfgedrag te analyseren
en zo onze website voortdurend te verbeteren.